2011. október 25., kedd

Peti beteg

Peti menetrendszerűen elkapta Panni vírusait. Az a baj, hogy ha ő beteg, teljesen tehetetlennek érzem magam. Általában közepesen normális egóm ilyenkor átvált kéztördelő gyámoltalan butuskába és alig merek valamit is csinálni. Közben tudom, hogy ezzel túl sokat nem segítek.
Csütörtökön a lovardában is nyűgös volt és nem akart a lovon maradni. Csak pénteken értettem meg  miért. Feltehetőleg ugyanúgy hányingere volt, mint Panninak. Csak vele ellentétben nem tudta velünk közölni.
Egyébként a péntek akár még vicces is lehetett volna, ha az lett volna. Ugyanis reggel késve indultunk, mert Petyó nyűgös volt. szabadkoztam kicsit a kollégáimnak, hogy miért késtem mikor sietnem kellett volna. Mire befejeztem, egyiküket már hívták a gyerkőce bölcsijéből, hogy menjen a picúrért. Tíz percen belül engem is hívott az ovi, hogy Petya lázasodik. Mivel hárman voltunk, nem nehéz kiszámolni a végeredményt. A gyermektelen és így munkaképes kolléganőm aranyos volt és mondta, hogy úgyis mindjárt jön segítség, de végül nem kellett őt magára hagynom Ember megoldott mindent. Elhozta Petit és még Dokinéninél is jártak. Aznap Petya gyakorlatilag egész nap aludt. Azóta eszi a C vitamint és mást nem nagyon. (Na jó, babapiskóta jöhet). Az a baj, hogy rondán elkezdett köhögni, noha szépen szopogatja a torokfertőtlenítőt. Holnap kéne a Dokinénivel megbeszélni, hogy engedi - e Petit oviba, engem meg dolgozni. Üdvös lenne ha mehetnék, de aggódom a köhögés miatt. Ráadásul Peti szívesen megy oviba, mert ott a szuper óvónénik rendesen elfoglalják egész nap. Én nem mindig vagyok jó neki. De betegen akkor sem mehet, hogy fertőzze a többieket. Mindegy, holnap kiderül.
A másik dolog, ami borzolja az idegeimet, hogy a banknak sikerült úgy elhúznia az egyesületünk számlanyitását, hogy az APEH már bírságolni akar. Ha ezt megteszi, gyakorlatilag sehová sem tudunk pályázni, így elég nehéz lenne forrást találni a munkánkhoz. Borzasztóan bosszantó, hogy a más hülyesége miatt mi járjunk rosszul és pláne, hogy tehetetlenül kell várnom, hogy végezzék már el a dolgukat. Udvariasan elnézést kérnek, sajnálkoznak és tovább húzzák az időt. Tegnap még nagyon ideges voltam emiatt, mára valahogy lecsendesült. De azért nem szívesen gondolok arra, mi lesz a többiek véleménye erről az egészről és aki intézte, vagyis rólam. Jó poén, hogy egyesületi elnök vagyok, de ezt én eléggé komolyan veszem, szerintem másképp nem is szabad csinálni.
 Ma kicsit lazább voltam. Sokat üldögéltem, meg játszottam Petivel és egy parti Scrabble.t Anyuval is. Megtaláltam egy régi kalákás vilmosos cd-t is, az is jó nyugtató.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése