2013. február 10., vasárnap

szülői

Ahogy írtam, ez a hét sem volt könnyű, hogy mást ne mondjak, szombaton és vasárnap is dolgoztam és hiába jutott hétvégére olyan meló, ami a szívem csücske, elfáradtam. De most nem erről szeretnék írni. Peti sulijában szerdán volt szülői és bizony kicsit aggódva mentem el. Mostanában kicsit úgy éreztük, hogy a kezdeti nagy lendület megtorpant és nem egészen úgy mennek a dolgok, mint szeretnénk. Peti egyik tanító nénije elment a suliból és ő nagyon nehezen pótolhatóm, mivel remek tanító néni.
Egy közös nagy szülőivel kezdődött, ami a teljes intézményről szólt. Főleg a második szakmáról szólt és a bentlakós diákokról. Meg arról, hogy érinti a sulit a fenntartó váltás (nem jól)
Aztán jött az "osztályos" szülői, ami kicsit döcögősen indult. Beszéltünk nyári táborozásról, meg ilyenekről. Akkor fordult jóra a kedvem, mikor a tanító nénik megmutatták, hogy melyik gyerek mivel foglalkozik bent. Peti kb. azon a szinten van, mint a Koraiban a legjobb formájában. Ez talán kevésnek hangzik, de nem az. Ugyanis a Korai óta sehol nem láttam, hogy ilyesmit csináljon és ráadásul én is tudjak erről. (Ha már ilyen minden lébe kanál anyuka vagyok) Annak is nagyon örültem, hogy a tanító nénik elmondták, már csak akkor jár a nasi, ha feladatozik Peti, vagyis nem megy az "adom a képet, kapom a nasit" rendszerben egész napos nasizás. A babzsák foteleket is kivitték a teremből és képpel kell kérni. A végén egész jókedvűen jöttünk haza. Egyébként a szülőin a gyerekek is bent voltak. :)
Írtam már régebben, hogy szeretném, ha Peti megtanulna a saját ágyában aludni. Néha úgy érzem, ezzel kapcsolatban egy helyben járunk. Erre egyik este arra mentem fel az emeletre, hogy Peti az ágyában fekszik és betakarta magát a paplannal! Ami egyszer sikerült, sikerülni fog máskor is! :)
Már csak Panni játékát szeretném megírni. Pénteken ballagva jöttünk haza, már nem is tudom miért és Panni közben csacsogott. Közölte, hogy Filly unikornisok, vagyunk. Én vagyok a mama unikornis, ő pedig a gyerek. Lila csillámos testem van, sárga sörényem, kék szárnyam és zöld szarvam. Ezen kívül csillogó - villogó koronám, amiben van egy zöld kő. (ami lehet rózsaszín is). A fodrász, akihez járok, meglehetősen ezoterikus beállítottságú, szerinte ez a kép tele van mindenféle bonyolult értelemmel. Én nem ezért írtam le, csak hogy tisztázzam, hogy aki péntek este egy nyúzott anyukát látott kézen vezetni egy piros sapkás kislányt, az ne higgyen a szemének, unikornisok voltak! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése