2012. július 16., hétfő

szerencse, vagy balszerencse?

Érdekes nap volt a mai. Mivel hétfő volt, sok jóra nem számítottam, de ez azért túlzás. Ma végre nem kocsival rázattam a fenekemet, aminek megvannak a maga pozitívumai. A munkám végén rájöttem, hogy több minden maradt, mint gondoltam, ezért már előre örültem, hogy hazafelé a HÉV - en még olvasgathatok kicsit a holnaphoz.
Emberrel telefonálgattunk, mert nem volt biztos, hogy időre odaérek Panniért az oviba. Ezért nem is lepődtem meg nagyon, mikor negyed hat körül megcsörgetett. Még a Köznevelési törvény bűvöletében vettem fel a telefont, de gyorsan visszataláltam magamhoz, mert Ember közölte, hogy most indul Petivel a Heim Pál toxikológiájára, ugyanis a mi drága fiunk elrágcsált némi pillanatragasztót, amiről egyébként úgy tudtuk, hogy nincs is itthon ilyen. (Legalábbis ha bármit ragasztani kellett volna, nem találtuk) Kérte, hogy hívjam Anyut, menjen el az oviba Panniért. Ez nem jött össze, de ez már egy másik történet. Végül Öcskösöm mentette meg a helyzetet, aki jókor volt jó helyen.
Mire felszedtem Pannit, jött a hír, hogy nincs baj, ilyen módon a pillanatragasztó nem mérgez. Petinek ugyan kicsit sebes a szája széle, ami esetleg néhány napig kellemetlen lesz, de hála Ember ügyességének, aki gyorsan kitakarította a száját, ennyivel megúszta. A kórházban kedvesek és türelmesek voltak, szóval minden oké. A papírmunkát kell még elvégezni és a hősök indulnak haza.
A hírektől némileg higgadtabban játszogattam Pannival és egy ménesre való műanyag pónival, mikor a fiúk megérkeztek. Felraktam az arcomra a legszebb mosolyomat, mikor meghallottam a kocsit és ehhez még erőlködnöm sem kellett. Ehhez képest a kutya viharzott be az ajtón, utána Ember és rám szólt, nézzem meg a kutyát, mert elütötték. Mint kiderült, a buta kutya a macska után kifutott az úttestre, ahol jött egy autó. A mázlija az volt, hogy a kocsi a macska miatt fékezett, így a riadalmon kívül más baj nem történt. És most döntse el valaki, hogy szerencsés, vagy szerencsétlen napunk volt - e!

Ja! És reggel kullancs ment a macska szemébe, de mire délután ki akartam szedni belőle, már nem volt ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése