2011. július 14., csütörtök

munka

Ma mentem a nyaralás óta először dolgozni. Nagy áldás, hogy kedvelem a kollégáimat, mert bizony nem esett jól, hogy támadnak a hétköznapok.
Csütörtök lévén lovagoltunk is. Mivel borzalmasan sütött a nap, a fedett részen voltunk, ami jóval kisebb a szokásos kifutónál. Így sokkal közelebbről láttuk Petiéket, beleértve Bencét a pónit. Akkora, mint egy izmos dog. Ember azt várta, hogy kutya módra le fog ülni, de ezt szerencsére nem tette. :)
Annyi csavar volt csak a napban, hogy Ember bringázott Pesten és visszafelé defektet kapott. Szerencsére megállt neki egy srác és adott foltot, mert a pótbelsője is lukas volt. Az oviba pont koppra értünk, de úgy tűnt, senki nem haragszik ránk.Hazaértünk és nemsoká jött is az, aki még vigyázni fog Petyóra a vakáció alatt. Idén két gyerekpásztorunk is lesz. Micsoda luxus! De aranyos volt, mint általában. Jól körülnézett és szerintem simán el fog boldogulni. Szeretne Petivel mindenfelé menni, aminek nagyon örülünk és szerintem Petya is örülni fog. Holnap megy utoljára oviba, utána csak ősszel. Attól félek ez elég hosszú lesz neki. Szokás szerint az anyagiak miatt aggódóm, de a gyerekvigyázókat mintha ez nem izgatná annyira.
Az üdülésnek is van egy fura utózöngéje. A hűtős anomália miatt vissza akarják adni a szombati ebéd árát. Ezt nagyon sajnálom, mert nem azért mondtam nekik az egészet, mert kukacoskodni akartam, hanem mert a véleményünket kérdezték, hogy mi lehetne jobb. Ha lenne sok pénzem, még én adnék nekik, nemhogy visszakérni. De nagyon eltökéltek,így nem tudom mi lesz.
Panninak hétfőtől van ovi. Mostanra már elég elveszett az itthonlétben, úgyhogy nem is bánom. Bár ma Anyu volt vele és az mindkettőjüknek jót tesz. Megígértem neki, hogy holnap este kint alszom vele a sátorban. remélem mindketten túléljük és utána referálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése