2012. augusztus 18., szombat

nyaralás és egyéb örömök

Ahogy a legutóbbi bejegyzésemből kiderül, voltunk nyaralni, de először most nem arról szeretnék írni, sőt Panni szülinapjáról sem, hanem a mai napunkról.
Egy régi kedves ismerős család még Petya egyik régebbi ovijából vendégségbe hívott minket és még néhány érintett családot. Semmi extra nem történt, leginkább ettünk és beszélgettünk. Amiért én ezt nagyon sokra értékelem az az, hogy noha nyilván nem gondolkodtunk mindennel kapcsolatban teljesen egyformán, jól és tartalmasan telt a nap. Nagyon hasznosnak és fontosnak érzem az ilyen "face to face" beszélgetéseket, különösen az interneten zajló hitviták és szópárbajok tükrében.Ezúton is köszönöm mindenkinek a mai szép és inspiráló napot!
De most vissza a nyaraláshoz. Erről szerintem nem érdemes sokat beszélni, a képek jobban megfelelnek. Az eszik-fürdik-alszik üzemmód mindenkinek jót tett. Apró bosszúság volt, hogy nem működött a mobilnet, amit direkt erre az alkalomra vettem és így nem tudtam befelyezni egy pályázatot, de ettől eltekintve tényleg szuper volt minden. Szóval a képek:















Volna még miről írnom, de mivel elaludtam a képek feltöltése közben inkább máskorra halasztom. Szép álmokat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése