2012. augusztus 5., vasárnap

mindjárt nyaralunk!

Ez a hét volt a +1. Szerintem ugyanis már rég nyaralnunk kéne. Nem tudom, hogy azért voltam nyűgös és türelmetlen, mert már ott szeretnék lenni, vagy azért, mert tudom, hogy mindjárt megyünk, de azt hiszem mindegy is.
Szóval a héten nem tündököltem. Bezzeg Ember! Most volt az a hét, mikor mindkét gyerek itthon volt. Voltak napok, hogy már azt sem tudtam, hogy kire ki vigyáz. Ember ugyanis bevetett a nagyszülőktől a gyerekvigyázókig mindenkit. Fejben tartotta, hogy mikor ki kihez megy és kinek kell fizetni és meg is oldotta, miközben persze dolgozott is. Mondtam már, hogy szuperhős?
A dolog úgy áll, hogy noha az állandó partnereknek jelezte, hogy mostanában necc az élet, természetesen most kell mindenkinek minden és lehetőleg tegnapra. Nem tudom, honnan van ehhez türelme. Én már rég összeharagudtam volna velük, ami senkinek sem jó. Így aztán Petya többször is ment vele dolgozni és simán megugrotta ezt is. Panni meg velem jött a héten háromszor. Kicsit nehéz lesz innentől elmagyarázni neki a munkahely mibenlétét. Ő ugyanis azt látta, hogy lehet Traffolni és a mekibe járunk enni. Egyébként meg mindenki a számítógépét nyomogatja és játékok is vannak bent. (A kolléganőm direkt neki hozott néhány Barbit az otthoni készletből, hátha lekötik.)
Mondjuk Panni miatt finoman szólva sem sikerült úgy haladnom a dolgaimmal, ahogy szerettem volna. (Persze könnyű a gyerekre fogni! Ahogy az elején írtam, magamtól sem voltam túl nagy szám) Ezért aztán hoztam haza némi munkát, aztán vagy dolgozom a nyaralás alatt, vagy nem.
Szervezkedtünk is sokat, hogy minden jó legyen. PL Petinek viszonylag későn kezdtem úszópelust keresni. De végül találtam a Zöldboltban. Egyébként a mindenféle tisztítószereim is innen származnak. Kíváncsi vagyok, hogy nagyobb pelenkás autistáknál ezt hogy oldják meg. Van elérhető felnőtt úszópelus?
Most csomagolni kéne, ezért mosok, mint egy mosómedve. Kedden megyünk és vasárnap jövünk, közte pihi. De én ilyenkor mindig zizi vagyok, ráadásul most új helyre megyünk. MI fogunk főzni is, de van medence! Holnap Ember rohangál, vagyis a pakolást megnyertem. Azt hiszem megérkezésig jobb nem is szólni hozzám. Azért ha lesz netem, majd írok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése