2012. január 23., hétfő

egy beteg aranyhal gazdája

Senki sem érezheti magát olyan tehetetlennek, mint egy beteg aranyhal gazdája. ( Frank McKinney Hubbard amerikai humorista )

Eddig azt hittem Woody Allen mondta. De tulajdonképpen mindegy is. Arról jutott eszembe, hogy Petya beteg lett. Szóval az én olvasatomban a beteg aranyhalat nyugodtan helyettesíthetjük beteg, nem beszélő autistával. Előre is elnézést kérek mindenkitől, aki szerint ez morbid.
A helyzet az, hogy Peti egy egyszerű gyomorrontással is a frászt hozza rám. Ez azért van, mert tudom, hogy nem tudja megmutatni, hogy mi fáj és mennyire. Plusz azt is tudom, hogy sok auti embernél a miénktől eltérő a fájdalom és általában a saját testük érzékelése. Kommunikáció hiányában eddig még nem tudtuk betájolni, hogy Petyónál ez hogy működik. Tehát ha Petya lefekszik a babzsákra és nem eszik, sőt nem is pakol, csak fekszik és néha nyöszörög, ez elég ahhoz, hogy én már vakbélgyulladást, mérgezést (mit ehetett, amit nem láttam?) vagy más rettentő dolgot képzeljek a tünetek mögé. Ezen az sem változtat, hogy nem lázasodik. Meg az sem, hogy nem úgy tűnik, mintha nagy fájdalmai lennének. Fentiek miatt tegnap éjjel nem sokat aludtam, hanem hallgattam, hogy szuszog Petya és biztosan nem történik - e vele valami rossz. Nem történt, csak annyi, hogy reggel úgy ébredtem, mint akit összerugdaltak
Napközben Apja szerint még kicsit nyomott volt, de délután már eszegetett és nem csak sütit, mint napközben. Este fürdés után már mosolyt s puszit is kaptam, tehát ma éjjel talán nyugodtan fogok aludni és talán a holnapi látogatás a Dokinéninél is elmaradhat. Mert a szokásos nyűg megint adott. Én dolgozom (Ha még nem említettem volna, jelenlegi munkahelyemen az utolsó hetemet, így nem szívesen jelentenék beteget) és Embernek is adódik munkája, de egy beteg Petyó után nem kapnak két kézzel a nagyszülők és bébiszitterek. Utóbbiakat jelenleg meg sem tudnánk fizetni.
Mire átszerveztük az életünket, hogy minden beleférjen, ez a fránya gyerek meggyógyul? :-) Annyi baj legyen!
Ezen kívül csak annyi történt, hogy megfürdettük Foltost, aki Panni első számú kedvenc plüsse és ezért már meglehetősen viseltes volt. Tettem vizet, meg mosószert a kicsi lavórba és hagytam Pannit fürdetni. Még szerencse, hogy nincs szőnyegünk. Foltos most a radiátoron szárad, remélem holnap már nem lesz vizes, Panni pedig egy másik kutyával tért nyugovóra. Azt hiszem az is kielégítően tudja vigyázni az álmát. Hogy kicsit jobb kedvre derítsem Pannit este sütöttünk sajtos zsemlét amiből már Peti is evett. :-) Mostanra már mindenki békésen szuszog és senki nem nyögdécsel. Jó jel. Ja! És Peti borzasztó vicces arcokat vág a lötyögős foga miatt. :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése