2016. augusztus 23., kedd

Jó kis nap

Az ilyen napokat, mint a mai jól meg kell jegyezni. Nem történt semmi extra, csak valahogy minden passzolt. Délelőtt én tudtam dolgozni, délután pedig Ember, de vitte magával Pannit is.
A kettő között elsétáltam Pannival a játékboltba, mert szeretett volna valamit venni a spórolt pénzén és ha már arra jártunk, ittunk egy tejturmixot is, hogy igazán kirúgjunk a hámból.
Amikor ketten maradtunk Petivel, ő kertezett, utána előkotorta a napirendi kártyák közül az asztali képét, hát kapott játékokat. Gyorsan végignyomta, én meg tettem ki neki a hűtőre is játékos cuccokat, hogy tudja kérni. Így aztán felváltva kertezett és játszottunk. Időnként hagytam egyedül is játszani és ez is ment, bár így lassabban boldogult a formatáblákkal, de megcsinálta. Ez nála tényleg nagy eredmény és látszott is, hogy várja a folyamatos dicsérgetést, de megkapta egyben a végén. :)
Tableteztünk is és az egyik játékban simán jobb, mint én. :) És egész délután bújt, meg puszit kért és adott, bár ez neki még mindig nem megy rendesen, de a szándék a fontos. :)
Ember és Panni egy malomkerék méretű pizzával állított haza, az egyik helyen kapták, ahol Embernek dolga volt. Ez megalapozta az este jó hangulatát. :) Kiabálás is alig volt, csak lefekvés előtt a kutya miatt, de ennyit ki lehetett bírni.
Most persze vérzik a szívem, hogy mindjárt vége a vakációnak, mert ilyen remek kis napokból még jó párat el tudnék viselni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése