2012. december 15., szombat

meleg víz

Bizony! És egyenesen a falból! Nem kell forralgatni fazékban. Családi segítséggel ugyan, de Embernek sikerült megvenni az új bojlert és baráti segítséggel fel is szerelte. Reggel már meleg víz folyt a csapból. Még egy darabig örülni fogok neki, aztán szép csöndben újra magától értetődőnek veszem majd. :) Sokat járt a fejemben, hogy ez nem volt mindig így. Mármint a meleg víz a csapból. Nem is olyan régen, kb a nagyszüleim idejében bizony még forralták a vizet a mosáshoz, fürdéshez, mosogatáshoz. És feltehetőleg jobban beosztották és megbecsülték. (Félek tőle, hogy vannak helyek, ahol még ma is ez van.) Sokszor gondolok rá, hogy használnunk kéne a régiek tudását. Sokkal kevesebb kütyüvel, vegyszerrel és lehetőséggel legalább akkora, megkockáztatom, hogy nagyobb rendet tudtak tartani, mint mi. Kívül és belül egyaránt.
Most különösen jól jött a luxus. A ma nem igazán könnyű napom után egy jó kis ülőfürdő volt az extra. Ez fazékból nem ment volna!
Ráadásul egy ronda púp nőtt a szemem alá. Ember szerint árpa. Nem tudom, majd biztos elmúlik és a kamilla is sok mindenre jó. Viszont az is érdekes, hogy ez miért pont most jött ki. Logikusan azért, mert Panni bacija legyengített és nyilván fogékonyabb vagyok mindenféle nyavalyára. Valahogy én mégis azt érzem, hogy ez összefügg azzal, hogy megingott a hitem valamiben, amit eddig nagyon fontosnak és biztosnak éreztem.Nem vagyok igazán ezoterikus beállítottságú valaki, de azt elhiszem, hogy a testem és a lelkem kihat egymásra. Mikor sokat kellett telefonálnom, a fülem volt folyton beteg, mintha már nem akart volna hallani. Most meg a szemem rosszalkodik. Majd még elmélázok rajta, mennyit akarok ezen lelkizni, addig meg borogatom. :)
És milyen fura, hogy egész nap munka közben a tegnapi incidensen malmoztam fejben, erre este kaptam egy igazán jó hírt az egyesületünkkel kapcsolatban. Kár, hogy nemigen maradt már mellettem tagság. De hátha ők is újra elkezdenek hinni benne, hogy van értelme másoknak is segíteni és ezért ténylegesen tenni is. (Remélem nem bántok meg senkit, nem célom!) Majd kiderül. És a gyerekek ma is olyan jó fejek voltak. Hiába van körülöttünk komplett diliház, ők valahogy annyira normálisak. Igen, Peti is az autizmusostul. Akárhogy is állunk, jó itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése