2012. szeptember 1., szombat

:)

Ez a mai nap úgy kellett,mint egy falat kenyér. Vendégek jöttek, főztünk, ettünk stb, szóval semmi extra. De azért volt pár pozitívum. Pl, hogy a kedves vendégek tolerálták a nap elején még elég mufurc stílusomat, ami ettől szépen el is múlt. Meg, hogy olyan csilit főztek, hogy a tíz ujjamat megnyaltam utána. Ebéd után hatalmas dögönyözést rendeztünk az emeleten és egy idő után már Peti is kérte  maga adagját. :)
Peti szeretete nagyon kemény dolog. Ugyanis nem nagyon megy neki a puszi, de azt hiszem ezt már írtam. És sokszor a lábával simogat, de nem érzi ennek az erejét, szóval emberesen belém tud rúgni, merő szeretetből. Az is szuper volt, hogy mi anyukák, elmentünk vásárolni. Ugyan tegnap voltam boltban, de elég sokat dolgoztam és egyszerűen képtelen voltam ezután még a mackó nacókkal pötyölni. Alig vártam, hogy hazaérjek. Ma pótoltuk, ami tegnap elmaradt, így a zokni és egyéb készletek fel vannak töltve, jöhet az ősz. Apropó ősz. Kifejezetten jó, hogy végre élhető a kert. Mert így a kutyával is tudunk játszani, meg a gyerekekkel is. A kutya azért érdekes, mert a csibék egyre ügyesebben bánnak vele. Pedig már kezdtem azt hinni, hogy rossz ötlet volt, mert Petya nagyon tartózkodó, ha Arti a közelében van. De ma többször is ránevetett és megpiszkálta. Persze az még nem tetszik neki, ha nem ő irányít, hanem Arti csak úgy, pláne futva jelenik meg a közelében, de a jelek ígéretesek.
Peti nagy hős volt este. Gyógyszert kell szednie a pöttyeire és én megint bepróbáltam az "először gyógyszer, utána csoki" módszerrel. Mindketten türelmesebbek voltunk a szokottnál, talán ezért működött jobban a dolog. Peti egy darabig csak nézte a kezeimet, (egyikben kanál a gyógyszerrel, másikban a csoki) aztán szépen az arcához húzta a kanalat és megszagolta. Aztán még vagy kétszer megszagolta és belenyalt. Itt elkövettem némi taktikai hibát, mert ő már várta a csokit és én nem adtam, mert azt gondoltam, az egész bevétele után kap, de ezt nem mondtam. Innen próbáltam szépíteni és végül nyertünk! Mindenféle kiabálás nélkül, kanálból bevette a cuccot. Eltartott egy darabig, kb tíz, vagy tizenöt percig, de szerintem ez nagy dolog.
A kertezős, homokozós kajálós nap után gyorsan lett este. Peti kétszer is megfürdött, mert az első menet után azon pizsamásan és pelenkásan visszamászott a fürdővizébe. Pannit kicsit nehezebb volt elvermelni, mert a délután beszerzett asztali hegyező teljesen elbűvölte. Pedig én akartam vele játszani, kicsit visszaidézve a gyerekkoromat! Mostanra mindenki alszik és már én sem vagyok dühös amiatt a két százas csomag papírzsepi miatt, amit reggel Peti kivett az iskolakezdős táskából és egyenletesen eloszlatott a nappali padlóján. :) Nem tudom mi talányos van a zsepikben, de Peti mostanában tüzetesen megvizsgálja az összes darabot, ha egy csomaghoz hozzájut.

(A Goldenblog - on fasorban sem vagyok, de nagyon nem zavar, úgysem szeretnék legyőzni nekem szimpatikus embereket és az indulók közt több ilyen van. )
Teljesen felfrissülve várom a holnapot, ami a pakolásról, romeltakarításról és némi egyesületi munkáról fog szólni. Remélem kitart a lelkesedésem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése