2011. június 29., szerda

Boldog névnapot Petya!

Ma van Peti névnapja. Ma is nyűglődtem a munkában, mert nagyon szeretnék jól és odafigyelve dolgozni, de folyton azon csípem magam, hogy fejben már máshol járok. Ezért aztán még jól is jött a névnap, mert legalább most azzal voltam elfoglalva. Sajnos tegnap nem volt időm tortát sütni, így ma bolti torta volt, de ahogy előre sejtettem, ez senkit nem zavart. Peti két szeletet bepusszantott és az ajándékától is boldog volt. Az óvónénik súgták meg nekem, hogy nagyon szereti az esőbotot. Ne ijedjen meg senki, aki nem tudja mi az, én sem tudtam. Ide teszek róla egy képet, fő a vizuális segítségnyújtás :-)

Szóval ezt a cuccot kapta. Látványnak is nagy dolog és a hangja sem utolsó. Petya ki sem engedte a kezéből. A biztonság kedvéért kérőképpel kapta és használta is a képet, mikor nem tudta hová rakta le a játékot és meg akarta kerestetni velünk. Ez azért nagy dolog, mert eddig csak ételt kért képpel.
Kedves barátaink is jöttek vendégségbe. Velük pizzázni szoktunk, így telje volt az öröm mindenkinek. Ráadásul a srác aki jött szobrász, meg tanít is valahol és tényleg ebben mozog és jól megdicsérte Ember rajzait, a régi kézzel készülteket is, ami most nagyon jól jött, mert az egyik megbízónál folyamatosan megkérdőjelezik a képességeit. Mindeközben még a gardróbot pakolászni is volt időm. Ez már elég sürgető volt, hogy tudjam mit viszünk é mit nem, meg ilyenek.
Pizza, torta és vendégek, ez már bőven elég a boldogsághoz. Igaz Panni kicsit félénk volt, de az este végére magára talált. Ember megmutatta a barátainak a videoklipjeit a Youtube-on és utána mi is rosszalkodtunk kicsit. Néztünk egy csomó Muppet -et, meg Szezám utcát. Ezután Panni szépen kidőlt, de Petya túlságosan izgatott és túl sok édességet evett. Nem vagyok diétapárti, de azt észrevettem, hogy a sok édesség után Peti teljesen megpörög. Így most várhatom, hogy mikor alszik el. Ideteszek néhány képet az ünneplésről.


1 megjegyzés:

  1. Mi is kívánunk nagyon boldog névnapot a Petyának!!!
    Az esőbot a Félixnek is nagy kedvence!:) Már én is kacérkodtam a megvételével, de eddig még nem került rá sor......

    VálaszTörlés