2014. június 27., péntek

apróságok

Ahogy már pársor írtam, igen sokat autózunk Peti sulijába. Ezzel kapcsolatban jár támogatás, de elég döcögősen ment az igénylése. Februárban kértem meg levélben a TKVSZRB - t, hogy küldjék az erre vonatkozó utalványt. (Ők küldi az utalványt, az OEP a betétlapot. Bővebb infó au OEP oldalán, vagy a Mozaik kiadványában, a honlapon itt.) Vártam és közben mindenféle dolgom volt, tehát halogattam, hogy rájuk írjak. Végül a tanév utolsó napján kaptam kézhez a levelet, amiben benne volt. Amikor megláttam, akkorát nevettem, hogy egész megleptem a postásunkat. Úgy éreztem van ebben a szituációban valami nagyon morbid humor.Végül is megjött és jövő tanévben is jó lesz. Addig legalább kiimádkozom az OEP - ből a másik felét. :)

De, hogy jót is mondjak ügyintézősdi frontról, az ápolási igénylésével foglalkozó ügyintéző olyan szuper volt, hogy kívánni sem lehet jobbat. Kedves volt, türelmes, mindenről tájékoztatott, szóval a lehető legjobb.

Még a tanév végén beszélgettem Pannival, hogy mi lesz vele, ha felnő. Mondta, hogy lesznek gyerekei, egy fiú és egy lány. Belém bújt a kisördög és megkérdeztem, lesz - e autista. Azt felelte, hogy igen. Elmagyaráztam, hogy ez nem szükségszerű és autista gyerek nélkül azért könnyebben létezik egy család. Kérdeztem, miért is kell neki autista gyerek. Közölte, hogy azért, mert akkor azt is tudná, hogyan kell róla gondoskodni, nem csak azt, hogy mikor ordít. Még szerencse, hogy jött a fagyizó, így nem vette észre, hogy elszótlanodtam. :)

Egyébként Pannikám rákapott a mosogatásra, mert hasznos szeretne lenni. Felköti Nagyi Mami kötényét és az én fejkötőmet és egy kisszékről mosogat. Szebben, mint én. :)


Volt velem tegnap szülő klubozni is. Egy nagyon kedves csapat hívott, hogy beszélgessünk és úgy alakult, hogy Panni is jött velem. Metró, vonat és csavargás Pesten, ez neki izgalmas. Kicsit aggódtam, hogy hogy találja majd fel magát, hiszen ez a szülőklub nem gyerekes volt, de olyan jól viselkedett, hogy nem győztem büszkélkedni vele.

A mai nap volt Petinek az utolsó sulis, innentől vakáció. Remélem jól fogjuk érezni magunkat! Minden esetre a bringa projektbe belevágtunk, azt remélem hamar összehozzuk a járgányt és tekerhetünk együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése