2013. február 22., péntek

Szegény embert még az ág is?

Kedd este békésen játszadoztam Petivel, mikor a szemüvegem kettétört. Nem is nyúltunk hozzá, semmi birkózás, meg ilyesmi, egyszer csak kétfelé leesett az orromról. Szemüveg nélkül egy centire sem látok, ezért nekiálltunk pótszemót keresni. Találtunk is egy kb 12 éves darabot, amit annak idején egy optikus bácsi megragasztott "három napig talán még kitart" felkiáltással. Most ezt hordom. KB. úgy nézek ki, mint Clapton a legszörnyűbb korszakaiban a nyolcvanas években, mert ez még a nagy és kerek szemüvegeim közül való. És kokain nélkül is el vagyok szállva, mert nem pont olyan, mint amelyik helyett hordom. Voltam már optikusnál és készül az új szemóm. Állítólag ez a mostani csak kicsit tér el a régitől, de én folyamatosan hajókázom.
Ma meg vége befejeztem egy kb egy hónapja tartó "Zuzuval beszélgetni" kategóriás munkámat. Már csak annyi lenne vele, hogy a végterméket egy bizonyos felületen keresztül továbbítom. Hát persze, hogy beintett az az oldal! Tele van a púpom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése