2012. május 28., hétfő

sétálunk

Úgy tűnik a legutóbbi bejegyzésem nagyon felkavarta a kedélyeket, noha nem ez volt vele a célom. A pozitív végkifejlet az, hogy tegnap elmentünk Öcskössel és jól megbeszéltük, hogy mi is zajlik itt. Annyira naiv nem vagyok, hogy azt gondoljam, ettől majd megint együtt fogunk a kertben játszadozni, mint egy nagy boldog család, de azért sokkal jobban érzem tőle magamat.
Ma már jobb kedvvel ültem neki a dolgomnak és jó sok volt. Mindenféle határidők szorongatnak az egyesület dokumentálása miatt és én, aki szívből utálom a fölösleges adminisztrációt nekiveselkedtem, hogy elvégezzem az ezzel kapcsolatos tennivalókat. Most végeztem.
Előttem áll még a házimunka. És mivel mániákusan szeretem, ha a család olyasmit eszik, amit én sütök, elő kéne állítanom a jövő heti reggelire való sütiadagot is. Még ki sem találtam mi lesz, de néha ez a legnehezebb rész. Olyan, mint mikor megkérdezem Embert, hogy mi legyen a másnapi ebéd és ő azt mondja, mindegy. :) Apropó! Holnapra ebédet is kell csinálnom, mert Petinek nincs ovi és itthon maradnak a fiúk. Meg mosni is! De legalább kicsit kisütött a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése