2012. május 4., péntek

barkoba

Panni nem először próbáét be nálam azzal, hogy adjak neki barna kukacot. Nekem lövésem sem volt, hogy mi az. Próbáltam kideríteni, ezt írom le most.

- Anya kérek barna kukacot!
- Kicsi lányom mi az a barna kukac?
- Hát amit a múltkor is ettem.
- Édes, vagy sós?
- Édes.
- Mikor etted a múltkor?
- Amikor jött a néni, aki az újságokat hozza és Nagyi adott neki orgonát
- Én adtam neked, vagy a Nagyi?
- Te
(Mi a fenéről beszél?)
- Dobozban van, vagy csináltuk?
- Dobozban van.
- Van a dobozán kép, vagy betű?
- Kép és betű van rajta.
 (Köszi!)
- Melyik polcról vettem le?
- Hát onnan! (Megy és mutatja)

Ekkor Ember megszólal, hogy ő tudja mi a barna kukac. Tortadara. Panni pedig rávágja, az, az tortaresze! :)

És ha már a vicces szavaknál tartunk, megírom a bubort is. Szerintem nagyon bolondosan hangzik, annak ellenére, hogy legutóbb egészen komoly szövegkörnyezetben hallottam. Szegény szó általában ott szerepel. Pedig mulatságosan hangzik. Tegnap némi alkohol hatására sikerült újra definiálnom. Tehát a bubor a buborék egyes száma. Úgy, mint a Kovácsékból Kovács. Már el is képzeltem Bubor aput, Bubor anyut és a Bubor gyerekeket. Ők együtt a Buborék. :)

Mára azt hiszem elég a hülyéskedésből. Mindenféle fontos dolgom van, pl tócsnit csinálni, meg az adómat. Majd vigyázok, melyikre teszem a tejfölt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése