2011. szeptember 14., szerda

rohanok

Az időbeosztásunk változatlan, bár egyre ügyesedünk. Petya már Panni ovijába is szalad be és utána vissza az autóhoz. Apróbb hibák persze adódnak. Pl, hogy hétfőn eszembe jutott, csinálok Embernek ráchalat. Folyton az járt a fejemben, hogy ha megveszem a halat, biztosan megromlik, mire hazaérek vele. Aztán leesett a papírtantusz, hogy van itthon fagyasztott filé és a célnak az is megfelel. Ezután már ezzel volt tele a fejem, így elfelejtettem tortát venni. Visszamenni meg már nem maradt időm. Végül a Family frostos kocsi mentette meg a helyzetet. Mire Ember hazaért, minden rendben volt, eltekintve attól, hogy Öcsi kedvese megkért, hogy szaladjak el vele gyrosért. Mivel történetesen neki is szülinapja volt, nem akartam nemet mondani, így Ember csak azt látta, hogy ő jön meg, én meg húzok erősen elfelé. Végül mindenkit sikeresen felköszöntöttünk és megünnepeltünk.
Sajnos időközben az is kiderült, hogy nem tudok menni csapatépülni. Kicsit elszomorít, de azt hiszem így lesz ez jó. Embernek csőstül jön a munka (még most is dolgozik lent), nem tudnám így itt hagyni.
Ma két extra ajándékot is kaptam Petitől. Az egyik, hogy nem kakilt a fürdővizébe, a másik, hogy szépen ette a pizzát. Eddig mindig csak lenyammogta a feltétet és nem értette, vagy nem akarta érteni, hogy meg kéne enni a többit is. Én mindig próbáltam rávenni, hogy "harapva" egyen, de ilyenkor is abbahagyta pár pantomimfalat után. Ma valamiért gyönyörűen evett és ennek én nagyon örültem.
A legutóbbi pizzavacsi is érdekesre sikerült. Ugyanis akkor délután hoztam haza a pizzát és ő nem értette, hogy nem esszük meg azonnal. Hiába mutattam a napirenden, hogy vacsira, csak dühöngött. Végül ráraktam a pizza képét a napirenden a vacsi kártyára. Csoda nem történt, így sem volt lelkes, de azért elfogadta a tényt, hogy várnia kell. Mi mindenre jó egy kis egészségtelen műkaja :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése