2014. július 12., szombat

Liebster Award, köszönöm!




Liebster Award Díjat kaptam, köszönöm szépen! 

Ez egy vándordíj, melyet egy már korábban díjazott blogíró ad át olyan blogoknak, melyeket érdemesnek talál arra, hogy mások figyelmébe ajánlja. A díjat az Ufogyerek blog írójától, Váradi - Varga Krisztinától kaptam. A díjjal együtt járt egy kérdés is:

Ha éppen nincs ihleted egy újabb blogbejegyzésed megírásához, honnan merítesz ötletet?

Ha nincs ihletem, (ez egy kicsit nagyképűen hangzik, nem?) akkor nem írok. Szerencsére nem kötelező. Bár volt egy időszak, amikor úgy éreztem, hogy az. Akkor elgondolkodtam, hogy érdemes - e csinálni, ha nem okoz örömet és arra jutottam, hogy nem. 
Sokszor csiszolgatok viszont fejben bejegyzéseket, aztán vagy van időm leírni őket, vagy elfelejtődnek, szóval van, hogy ötlet éppen lenne, csak idő nincs és olyan is előfordul, hogy leülök egy gondolattal és végül egész másképp tekeredik, mint terveztem.  de nem baj, ez így jó. :)

És az én kérdésem:
Miért kezdtél el blogot írni?

11 általam követett blog nincs, de a kedvenceknek tovább adom. (szerintem van, akinél már járt) Ők jobb oldalon olvashatók.

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése