2014. április 25., péntek

krómoxid zöld

VIGYÁZAT GUSZTUSTALAN!

Most leírok egy nemrégiben történt esetet, amin azóta is röhögök, de tényleg gusztustalan, szóval ne ebédhez olvassa, aki olvassa.
Történt, hogy nemrégiben Pannival mentünk Petyáért a hegyre. Panni panaszkodott, hogy hányingere van, de ez vele a kocsiban időnként előfordul, szóval nem izgultunk nagyon. Felkaptuk Petit, Panni szokás szerint körbe rohangálta a fél parkot és jöttünk is haza. Már majdnem hazaértünk, amikor Pannikám tényleg kidobta a taccsot. Ez eddig semmi extra, másokkal is előfordult már. De két menet közt halál nyugodtan közölte velem, Rico vagyok! (A Madagaszkár pingvinjeinek egyike, aki roppant praktikus módon mindig kihányja, amire szükség van legyen az dinamitrúd, vagy pattogatott kukorica). Nekem az ő korában nem volt ilyen lélekjelenlétem. Emberrel nem is bírtuk ki röhögés nélkül, annyira abszurd helyzet volt.
Peti diszkréten átszálazta, amit Panni elé terített, de szerencsére nem talált benne semmi izgiset, szóval gyorsan lejött a témáról, én meg felhagytam a telefonálással.
Kicsit aggasztott, hogy miért vannak zöld dolgok a produktumban, faggattam Pannit, keserű - e a szája. Azt mondta igen, de nem volt meggyőző. Gondoltam, hogy ha epe lenne a dologban, nem venné ennyire félvállról, de azért ezen elpolemizálgattunk Apjával hazáig.
Mikor beálltunk a kapuhoz és Ember kiszállt kaput nyitni, Panni elárulta, hogy van egy titka, eszi a színes ceruza hegyét és ma zöldet evett. Ennyit erről.
Kiszállás után gyorsan elmenekültem Panni megfürdetése címszóval, ugyanis nagyon nehezen bírom az erős szagokat. Ember viszont egy igazi hős, neki látott takarítani. Kisvártatva végzett és közölte, nem lehet szó epéről, az nem krómoxid zöld. Na itt lett végem. Ilyen párbeszéd más (értsd normális) családban bizonyosan nem hangzik el, és gyanítom, hogy a rókát se sokan veszik ennyire lazán, de szerintem ha ki kell jönnie, jöjjön, nem sokat segít az alanynak, ha még mi is hisztizünk körülötte. A kocsi meg mosható, bár jobb, ha nem általam, mert én csak szaporítanám a teendőket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése