2013. december 23., hétfő

Meglepetéstojás

Figyelem! Ha finnyás vagy és/vagy éppen eszel, hagyd ki ezt a poszotot! Most ugyanis a szobatisztasággal kapcsolatos gyakorlati dolgok kerülnek terítékre. Biztos?  Én szóltam!

Tegnap Peti igen nagy örömet szerzett nekem, ugyanis belekakilt a vécébe. Volt már ilyen néhány éve, amikor egy tökéletes szabad fogású bilibe kakilást mutatott be, de azóta nem érdekli a téma.
Mikor a suliban nekikezdtek a "Le a pelóval" projektnek, kicsit szkeptikus voltam, főleg a nagyobb ügyek miatt aggódtam. Petinek egyébként is szoktak gondjai lenni a székletével, nem voltam benne biztos, hogy nem rontunk a helyzeten. Mostanáig inkább visszaadtuk neki a pelenkát, ha láttuk, hogy nyugtalan és nagyobb tettekre készül. Tegnap viszont erre nem volt időm, nem is láttam rajta, hogy szükség lenne ilyesmire. Mire csalhatatlan (és jól szagolható) jelekből rájöttem, hogy Petya miben sántikál, már kint volt a sport szelet vége.  Mondtam neki, hogy akkor menjünk vécére, el is indult becsülettel. Elvégezte, amit ott szokott, majd ment volna a dolgára, nem értette, miért tartóztatom. Sportoltunk kicsit, mire sikerült a produktumot a kagylóba ejteni, de amint ez megtörtént, azonnal Petya szájába dugtam KÉT gumicukrot. (Igen, gumicukrot tartok zárt dobozban a mosdóban, pont az ilyen esetekre.) Szerintem Peti nem is igazán értette, hogy miért kapja, de a pisilésnél is így volt az elején. Azt remélem, hogy ez a dolog is sínre kerül lassan és végleg elhagyhatjuk a pelust. Ennek pozitív hozadéka lenne, hogy helyhez és időhöz kötődne a dolog. Szerintem így megoldódnának a kaibajok is. A másik jó dolog, hogy Peti rájönne, hogy is kell ezt az egészet csinálni. Megfigyeltük ugyanis, hogy a probléma fő oka, hogy a saját teste ellen dolgozik. Mikor érzi, hogy menni kell, jó erősen összeszorítja a popsiját, így aztán nem sikerül a dolog és egyre nehezebben megy az egész. Sokat törtem a fejemet, hogyan lehetne rávezetni a dolog nyitjára, de eddig minden ötlet csődöt mondott. A vécén ülve viszont nehéz "ellentartani" És még valami. Ha rájön, hogy ezért jutalom jár, arra fog törekedni, hogy minél sűrűbben produkáljon valami díjazásra érdemeset. Szóval reménykedem. De csak apránként. Ma megint a pelus nyert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése