2012. április 22., vasárnap

vidám vasárnap

A tegnapi borongás után gyorsan megírom a mai napot, mert nagyon kellemes volt. Jöttek a vendégek, akiket vártunk és jól telt velük a nap. Sütöttünk a szabadban és nagyot ebédeltünk, kényelmesen. Délután játszótérre vittük a gyerekeket, ennek Peti nagyon örült. Magától játszott a játékokon, nem csak a szokásos rugós hintán gubbasztott. Utána hazajöttünk és kicsit engedtük az aprónépet számítógépezni. Gyorsan este lett. Ember megmosta és levágta Peti haját, amit ő természetesen nehezményezett, de tűrt. Ezután én is megfürdettem Pannit és megmostam a haját. Majd a felnőttek jöttek és nekünk is maradt elég meleg víz. Jó kis nyugis nap volt, pont amilyenre vágytam. A napirendezés is egész jól ment, bár ebéd körül voltak benne döccenők. Ráadásul kupi sincs, jó lesz így kezdeni a hetet. Legalább egy napra azt hiszem mindenki letette, ami nyomta a lelkét. Persze Petyóra ma is jónéhányszor újra felhúztuk a zoknit és a cipőt, párszor a teljes ruházatát és volt olyan is, hogy szétöntötte a gardróbban az új üveg folyékony szappant, de megállapodtunk benne, hogy sokkal rosszabbul is járhattunk volna, a szappan legalább nem büdös. Takarítottunk már onnan sokkal szörnyűbb dolgokat is.
Mindenesetre elraktam mindenhonnan a tisztítószereket. Eddig sem voltak szanaszét, de ott tartottam őket, ahol használtam. Most minden el van zárva, ami elég körülményes, de ez van. Azt hiszem az a dolog gyökere, hogy Peti játszhatott egy spricnivel valahol vendégségben. Abban tiszta víz volt. Ennél sokkal érdekesebbek a színes és habos mosószerek. Tegnap buta módra én sem vettem el tőle az ablaktisztító spricnit, csak bezártam, hogy ne tudja meginni. Azt hiszem hiba volt. Viszont vettem ételfestéket és egy üres kólásüvegbe kotyvasztottam neki ártalmatlan színes vizet. Ezzel eljátszogatott egy darabig, de félek nem okoz annyi örömet, mint a mosószer. Lehet, hogy azért, mert ezt szabad? :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése