2011. december 17., szombat

egy szép este

Tegnap olyan szép esténk volt, hogy elhatároztam, hogy leírom. Ember muzsikálni ment, ezért nem túlóráztam, így este hatig dolgoztam. Ezután hazajöttem. Ez sem volt egyszerű, mert az autópályán sötétben és esőben mikor mindenki úton van, nem egyszerű nekem vezetni. Hazaestem  és próbáltam nem pörögni. Ember elment, mi pedig maradtunk az aprókkal. Szépen napirendezve végigcsináltuk az estét és viszonylag korán ágyba bújtunk. Panni mesét kért, ezért meséltem neki fejből, mert nem volt kedvem lámpát gyújtani, azután énekeltünk is. Petinek a Bóbitát, mert azt régen annyira szerette, hogy még mondta is, Panninak meg minden mást. Végül puszi és ölelés és Panni szépen elaludt az ágyában. Peti akkor már a babzsákon húzta a lóbőrt. Egész este egyszer sem sikított, vagy verte a fejét, sőt még fogmosásnál is nevetett és bújt. Ritka szép este volt
Ma munka, aztán elszaladtunk Nagyapóékhoz, mert megjött a nagymama. Ritkán jártunk náluk mostanában, ezért nem Petibiztos a lakás. Ettől kicsit macerás volt az ott lét, de majd kialakul. Holnap megint átmegyünk, aztán hétfőn már délelőttre járok. Ez kemény lesz, mert most nem tudok az időben csúszkálni, így szét kell szórni a gyerekeket az ovikban és nyolcra beérni. Remélem menni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése