2014. március 24., hétfő

jótesó

Ritkán írok mostanában, mert eléggé gödörben vagyok és ez nem kifejezetten publikus. De a ma estét mindenképpen szeretném rögzíteni. Pedig elég pocsék egy este volt. Petinek jön az egyik felnőtt foga és ezért - e, vagy másért újra rákapott, hogy papírt egyen. Aztán ettől nehezen szabadul meg, nem tud kakilni, fáj a hasa. Persze hisztis és kiabál és ugyan sokat javult ebben is, de még mindig nagyon nehéz vele ilyenkor. Az este fénypontja az volt, mikor lehajította az emeletről Panni játék laptopját. Rákiabáltam Petyára, hogy ez butaság volt és megmutattam neki a törött laptopot, amit legnagyobb meglepetésemre megpróbált összerakni. Persze nem sikerült neki, de a szándék a fontos. :) De mégsem ő gondolkodtatott meg igazán, hanem Panni. Ugyanis a nagy ribillióra kimászott a kádból és megnézte, hogy mi történt, mi tört el. Viszonylag ritkán kiabálok, ebből gondolta, hogy valami fontos dolog. Rezignáltan regisztrálta a kárt és teljes hittel közölte, hogy Apa úgyis megjavítja. (Hajrá Apa!) Ezután felvette a pizsijét és mászkált kicsit a zsákhintában csövező Peti körül. Majd, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, kedvesen megsimogatta a még mindig zaklatottan szuszogó Petya fejét. Na itt akadt el a lélegzetem, mert ez egy olyan szép mozdulat, volt, hogy kevés ilyet láttam. Ha gyerekkoromban az én játékomban tettek kárt az öccseim, minimum elgyapáltam őket, de tuti, hogy nem simogattam meg semmijüket. Panni valahogy nagyon furán van huzalozva. És egyébként a fogát is megmosta és még a dugót sem felejtette el kihúzni a kádból, pedig máskor úgy intézi a fürdést, mintha minimum egy külön dugóhúzó inas állna a rendelkezésére. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése