2011. október 5., szerda

vicces egybeesés

Tényleg vicces. Ma beszélgettem az egyik férfi kollégámmal arról, hogy mi mindennel foglalkozunk a munkánkon kívül. Ennek során mondtam neki, hogy a férj a legjobb dolog az életben. Ezek után Ember hazaesett fáradtan és azt mondta, hogy a legjobb dolog a világon a feleség. :-) Persze mondhattuk volna mindketten egymástól függetlenül azt is, hogy szeretjük a kőrözöttet, de az nem olyan poétikus, hogy a fejemben maradjon. De ma ilyen kis érzelgős napom van. Erről is Ember tehet, mert reggel örült neki, hogy rend van, meg kaja, meg tiszta ruha és ezt még szóvá is tette.
Egyébként Petya is hozzá tett a mai napomhoz, mert kétszer is extra ügyes volt. Reggel, mikor vittük Pannit oviba, kirámoltam a zsákját, mert véleményes volt, hogy ott az összes pulcsija és hosszú gatyája. Nyertem, tényleg ott volt. Petya meg türelmesen kivárta, amíg összebogarászom a cuccokat. Ez tőle komoly teljesítmény, úgyhogy meg is dicsértem. A második ügyesség délután volt. Váltanom kellett néhány szót az óvónénivel, miután megérkeztem érte. Peti szépen lepacsizott velem (Ő  így köszön ) és kiment a szekrényéhez, levette és a helyére tette a váltócipőjét és türelmesen várt. Ez egy éve még nem ment. Szóval örülök.
Pannika már napok óta transzban van, hogy csütörtökön tornaóra. Sajnos vagy nagyok, vagy kicsik az itthon található tornacipők, így vennem kellett neki egyet. Kicsit hisztizett a boltban és itthon, mert nem vettem neki "szuper motort" ami egy háromszáz forintos vacak, de végül megegyeztünk, hogy lerajzolja a Télapónak és lehet, hogy az majd hoz neki. De mikor tudok visszalógni megvenni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése